ריכזנו עבורך בצורה פשוטה, ברורה ומתומצתת את עקרי מדיניות ההספקות, ההחזרות והביטולים שלנו מכוון שאנו מאמינים במקצועיות, שקיפות והגינות.
אם בכל זאת יש לך שאלה או בקשה, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו במייל service@tupperware-il.co.il או בטלפון 04-9129888, 1700705606
בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00

מדיניות הספקות:

  • הספקת המוצרים תתבצע בהתאם לבחירת הלקוח באחת מהדרכים שלהלן:
    • הספקה עד הבית
    • הספקה לנקודת הפצה
    • על ידי דואר רגיל, או דואר רשום
    • שירות שליחים
    • על ידי מדגימה
  • זמני הספקת המוצרים לנקודת השילוח (דואר, משרד שירות השליחים, מדגימה): עד 14 ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ערבי חג וימי חג)
  • במידה והספקת המוצרים היא על ידי חברת משלוחים, או מדגימה או דואר: האחריות לשלמות המוצר ומועד הספקתו היא באחריות הבלעדית של הגורם שנבחר לביצוע ההספקה, החל משעת מסירת המוצר לידיו
  • דמי המשלוח יתווספו לסכום ההזמנה, בהתאם לסוג המשלוח הנבחר
  • ישנה אפשרות לאסוף באופן עצמאי את המוצרים הנרכשים באתר. כתובת האיסוף ושעות האיסוף : קוואנטים בע”מ, גן שומרון (מזרח) מושב גן השומרון. בימים א’ עד ה’, לא כולל ערבי חג וימי חג בין השעות 09:00 ו- 17:00
  • במידה והלקוח/ה בחר/ה באיסוף עצמי, יש לציין זאת בביצוע תהליך ההזמנה
  • יש לתאם את האיסוף מראש ולהצטייד בת.ז. של המזמין או בייפוי כוח כתנאי למסירה

מדיניות ביטולים:

  • ניתן לבטל קניית מוצר תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל.
  • ניתן לבטל הזמנת מוצר תוך 14 ימים מיום עשיית העסקה ובלבד שהביטול יעשה שני ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד ולשעה שבהם אמור השירות להינתן.
  • ביטול הקניה יעשה בכתב למייל: service@tupperware-il.co.il, או בשליחת הודעה דרך האתר, או באמצעות פקס: 04-9129893 תוך ציון סיבת הביטול
  • במקרה של ביטול העסקה, יושב ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין הנכס או השירות, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך.
  • הביטול מותנה בכך שהמוצר יוחזר לחברה מיד עם הודעת הביטול, כשהוא כולל את כל חלקיו יחד עם אריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש.
  • ככל שקיבל הלקוח פריטים נלווים לרכישה בין בתשלום ובין ללא תשלום (כגון מתנות), על הלקוח להשיב גם אותם באותו אופן.
  • חברת קוואנטים בע”מ שומרת לעצמה את הזכות לבטל מכירה, לפני או לאחר סגירתה, אם יתברר שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית, אם אירעה תקלה טכנית אשר מנעה או עלולה הייתה למנוע מילוי הזמנות  במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת החברה את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות מספקת בה, או במקרה שנפלה טעות באיזה מהפרטים המתפרסמים במכירה, לרבות תיאור המוצר ו/או מחיר המוצר או בכל מקרה שלדעת החברה נעשתה פעולה בניגוד להוראות הדין ואם לאחר ביצוע רכישה של מוצר, בכל דרך שהיא, התברר שהמוצר אזל ו/או לא ניתן להשיגו.
  • במקרים אלו ניתן להציע ללקוח מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן או לחלופין להשיב לו את כספו.

אופן החזרת מוצרים:

  • ניתן להחזיר במשרדי החברה את המוצר שנקנה ובלבד כשהוא שלם על כל חלקיו, ולצרף את אריזתו המקורית ואת החשבונית המקורית או לשלוח אותו בדואר רשום לת.ד : 5138, פארק העסקים קיסריה, מיקוד: 38900 עבור חברת קוואנטים בע”מ. זכות ההחזרה תקפה כל עוד לא חלפו 14 יום מתאריך קבלת המוצר.
  • ההחזרה תבוצע באמצעות דואר רשום, שרות שליחים, או בכל אמצעי אחר המאשר קבלתו.
    ניתן גם להביאו אלינו, חברת קוואנטים בע”מ, גן השומרון מזרח, מושב גן השומרון, בתאום מראש.
  • בכל מקרה זכות ההחזרה תהיה בהתאם לאמור בסעיף 14ה לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א- 1981 ובכל מקרה של סתירה בין החוק ובין הוראות מסמך זה – יחולו הוראות החוק.